Sidor

tisdag 19 februari 2013

Många vill bygga kakfat - Syfestivalen 2013

Så var årets första konsumentmässa över, och den var precis lika rolig som alltid. En stor skillnad från förra året var att många kände till kakfatsdelarna sedan tidigare, och en hel del hade till och med redan provat. Som vanligt var det full fart och kakfatsdelarna flög ut ur montern! Som jag brukar säga, det är beroendeframkallande. :-)
Förutom "kakfatspinnar" sålde jag underbara hattaskar och bokboxar med olika motiv, och lite annat smått och gott. Nu laddar jag om inför nästa mässa: Rum och Trädgård i Kista. Hoppas vi ses då!


4 kommentarer:

  1. Finfint! Kikade in här på begäran från en tävling som mestvirkat hade :)
    http://mestvirkat.blogspot.se/2013/03/valkommen-till-min-tavling-finfina.html

    Fina kakfat du har! Får kika in här oftare.


    Med vänliga hälsningar från min blogg (står om tävlingen där också: http://yourdarkest.webblogg.se

    SvaraRadera
  2. Kikar in på begäran från en tävling jag är med i. :)
    I mestvirkats blogg...

    SvaraRadera
  3. Kikar in till dej via en tävling hos "Mest virkat"

    Är så fint att göra sina egna kakfat.

    Har sett massa barn som gjort sina egna fat under sportlovet en av aktiviteterna som fanns under den veckan.

    SvaraRadera
  4. Åh, vad roligt att hitta hit! Har gjort ett eget kakfat för några år sen av loppisporslin, men detta var ju fantastiskt. Du kommer inte till någon mässa i Göteborgstrakten i vår?
    Hittade hit via tävlingen hos mest virkat och är glad för det!

    SvaraRadera